Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek karınin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ilimlı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en oflaz malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu ilişki noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine birliklar ve fen özetler ya da iş özetleri hakkında bili karınerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını çıkarmak karınin eder çıkarmak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel karınerik ve rabıta çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok işleme yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar oluşturmak zorundasınız. Video pazarlama Video en ferlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve taharri karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Video kırışmak, yürekğinizi daha lüks insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rabıta çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belli bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en muhteşem içtimai medya platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bağlamlantı oluşturmak karınin harika bir durum. Her içtimai medya platformu farklı karınerik türlerine sahip olsa da tümü enikonu videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl tevzi etmek istediğinizi her gün dide önünde bulundurun ve buna bakılırsa organizasyon dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en oflaz şekilde müstefit olmak karınin sayısal pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha lüks çalışkan kullanıcıya sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Yalnız içtimai medyada evetğu kabilinden mesajlar kısaltarak ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt metanetli karınermiş kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rabıta çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, yürekğiniz erek kitlenizin yalnızç ve rabıta meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları kabilinden karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, taharri sonuçlarında daha şiddetli sıralarda ve daha pıtrak görülür, yürekğinize trafik peşışı sağlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web yürekğinizde oflaz aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha lüks sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu daha oflaz hale getirir, trafik ve devirtürme dair daha şiddetli hatimelar sağlar. Mualla itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel birliklar yok etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir birlikya gelen her tıklama karınin ödeme dokumalır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik temizışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), muhteşem ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bağlamlantı göstermesi karınin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanılamatabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (daha lüks tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.